WELKOM CURACAO - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu WELKOM CURACAO - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu

WELKOM CURACAO

Blijf op de hoogte en volg Mats

05 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve alemaal,

We zijn goed aangekomen op Curacao na een prima vlucht. Bij het boarden in Amsterdam stapten we gelijk in met de piloot en Mats zocht hem gelijk op. Hij vond zo'n pak en pet heel interessant. De piloot vond het zeer grappig en vroeg of wij het leuk vonden om in de cockpit te komen. Dit hebben we dan ook tijdens de vlucht gedaan en dit was werkelijk fantastisch. Mats ging zitten en wilde natuurlijk niet meer weg totdat de piloot zijn plek over gaf aan zijn co-piloot en de piloot hem zelf naar zijn plek ging brengen. Dit was zo bijzonder om te zien, de piloot vond het zo leuk met Mats dat hij hem zijn KLM pet gaf die Mats een hele tijd op heeft gehad maar hij wilde hem niet aannemen....
Drie jaar geleden voelde ons huis op Blauw Baai al als thuis komen, nou dit huis nog meer. Fantastisch uitzicht en heerlijk ruim. We hebben wat foto's gemaakt.. Het is heerlijk om 's morgens een broodje te eten met uitzicht op zee en 's avond op onze veranda een wijntje te drinken en te genieten van heel veel lichtjes om ons heen.

Goed geslapen vannacht en vanochtend een aantal zaken geregeld waaronder internet zodat we onze blog kunnen bijwerken.

Daarna was het tijd voor ons eerste bezoek aan het zwembad, Mats was hier al heel lang klaar voor, zelfs al in het vliegtuig maar nu was het dan zover. Spullen mee en handdoeken op de ligbedden en zwemmen maar, Mats genoot zichtbaar en met hem vele Antiliaanse kinderen die hem allemaal opzochten. Om 18:00 uur kregen we hem eindelijk uit het water en zijn heerlijk op het strand gaan eten, prachtige zonsondergang en lekker gegeten. Nu ligt Mats nu te slapen en droomt waarschijnlijk volop over morgen, hij kan niet wachten. Wij zitten nu op de veranda te genieten en te bedenken wat Curacao voor ons in petto heeft. Het begin is heerlijk en vertrouwd, nu de rest nog.
Tot gauw, liefs van onsxxx

• 05 November 2012 - 01:45

Robbert En Fred:

Lieve Lianne, Mark en Matsie,

Wat leuk om te zien dat onze collega's van KLM Mats zo leuk hebben ontvangen in de cockpit; zeker geen standaard procedure hoor.
    Wat een mooi huis zeg, heel ander dat onze studio hier in the Bronx ( NY ).
    We hebben een prima opklapbed... Chinees, Taco Bell en McDonalds op de hoek, dat wordt dus morgen naar Manhattan voor een portie 5th Avenue...

Veel plezier en we blijven jullie volgen

• 05 November 2012 - 09:16

Helma:

Halo Mark, Lianne en Mats,

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en dat Mats een klik had met de piloot. Dat was wel leuk dat Mats e jullie even in de cockpit mochten kijken. Wat een eerlijk huisje (paleisje) hebben jullie daar. Heerlijk zwembad . Eten aan het strand geweldig.
    Hier is het de hele dag regen. Geniet er van met elkaar en succes vandaag met de 1 ste sessie van Mats.

Liefs Helma x x x

• 05 November 2012 - 09:44

Tom En Maria:

Leuke foto's, het ziet er allemaal zo vertrouwd uit. Geniet er met volle teugen van en geef Mats een knuffel van ons.

• 05 November 2012 - 15:11

Topper:

Wat goed om te lezen dat het goed met jullie gaat.
    jullie hebben wel een mooi uitzicht niet normaal !!!!!
    nou doe mats de groeten van me groeten topper!!!

• 05 November 2012 - 18:25

Dorien En Gerben:

Goed hè, 10 uurtjes vliegen en dan zit je er toch weer heel anders bij!! Zo te zien heeft Mats de dolfijnen niet meer nodig. Mannetje straalt ontzettend veel plezier uit en jullie ook.
    Geniet ervan, succes met de sessies en we blijven jullie volgen. Kumindamentu pa Martin en Carol, Masha Danki!!