ZANZIBAR, A WORLD ON THE BEACH... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu ZANZIBAR, A WORLD ON THE BEACH... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu

ZANZIBAR, A WORLD ON THE BEACH...

Blijf op de hoogte en volg Mats

19 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Zondag, normaal een dag om lekker te luieren.... Voor ons dus ook vandaag, geen Sinterklaasintocht, geen therapie dus we zien wel. Deze gedachte past goed bij dit eiland want de mensen hier maken zich niet zo druk. Het was flink bewolkt op Blauwbaai dus we besloten om naar de Jan Thiel baai om te zwemmen bij beach club Zanzibar. Hier waren we vorige week zaterdag ook en hier hangt een leuke, gemoedelijke sfeer. Dus nadat Mats de intocht van Sinterklaas in Roermond op de laptop had bekeken, zijn we rond 13:30 uur naar Jan Thiel gereden. Hier was het leuk druk en inderdaad niet bewolkt. Heerlijk gezwommen, Mats uiteraard weer gedoken en genoten van alle mensen om ons heen want met Mats bij je heb je genoeg aanspraak. Een boomkweker uit Hazerswoude met zijn gezin, mariniers die normaal op Aruba zitten maar nu voor een missie op Curacao zijn, een makelaar met zijn vrouw die drie jaar geleden naar Curacao zijn geemigreerd. Iedereen heeft hier zo zijn verhaal en zijn reden om natuurlijk op dit eiland te zijn, wij ook..... Na een uitgebreid diner bij het gezellige Zanzibar zijn we vrij laat weer in de auto naar huis gegaan, het was een hele gezellige dag. Op naar morgen, onze laatste volle dag op Curacao, hier gaan we nog volop van genieten! Tot morgen, lieve kus van ons xxx

• 19 November 2012 - 10:15

Helma:

Hallo Lieverds,

Heerlijk ontspannen, niets moet , alles mag.
    Wij hebben de tuin gedaan en een bakkie buiten. Jullie nog een dagje genieten van de zon en rust en dan zien we elkaar op woensdag.

Liefs Helma

• 19 November 2012 - 22:28

Ellen:

Lieve allemaal,

Wat heerlijk om alle verslagen te lezen en bijna mee te maken hoe jullie en vooral Mats zich gevoeld moeten hebben!
    Nog even lekker genieten van de laatste dag en dan weer richting huis met een heleboel mooie herinneringen.

Tot snel,
    Liefs xx

• 19 November 2012 - 23:45

Ron En Jolanda:

Lieve luitjes

Top om te lezen dat jullie nog even kunnen genieten van al het moois om jullie heen.
    Fijn om te horen dat mats ook nog lekker geniet van de Sint natuurlijk, en het duiken.
    Lian bedankt dat ik met jullie mee mocht reizen, want wat heb ik genoten van alle mooie
    Verslagen.
    Geniet nog even een dagje, en kom dan weer lekker naar het koude kikker landje.

Dikke kus en tot gauw ron en jolanda.

• 20 November 2012 - 16:58

Marjon:

Lieve Lianne, Mark en Mats,

Wat een mooie berichten allemaal en zo goed beschreven!
    Lianne er schuilt een schrijfster in je!!!
    "15 tinten Mats" misschien?
    Als ik even tijd had heb ik jullie belevingen gelezen...

Afgelopen zaterdag hadden we hier een kraamborrel voor het personeel,
    Yannick was er ook en heeft hier meegegeten erg gezellig.
    Wat een leuke knul is dat ook!!!Zo lief ook voor Liv en Suze....

Een hele goede reis terug en een behouden aankomst gewenst,
    Dikke knuffel van ons 6en xxxx Marjon