AYO, CURACAO (TOT ZIENS, CURACAO) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu AYO, CURACAO (TOT ZIENS, CURACAO) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu

AYO, CURACAO (TOT ZIENS, CURACAO)

Blijf op de hoogte en volg Mats

20 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Maandag, onze laatste vakantiedag op Curacao, wat gaat de tijd dan snel. We wilden niet te ingewikkeld doen dus gewoon lekker aan het strand. Blauwbaai heeft een heerlijk strand maar daar zijn we nog niet veel geweest dus vandaag hadden we bedacht om een dagje strand te doen. Mats heeft niet zoveel met zand maar vandaag ging het goed. Wat een heerlijk weer, wind, zonnestralen en zeewater waar je zo inloopt zonder moeite om door te komen, dat is toch wel gek. In Nederland is het zeewater altijd koud en donker, hier is het zeewater prachtig blauw en heeft het ook nog eens een heerlijke temperatuur. Soms kan het zijn dat je ineens een leguaan naast je hebt, deze dieren doen niets maar toch...... Afin, we hebben genoten van de laatste uren op het strand, Mats ook al heeft hij een paar uur heerlijk geslapen. We hadden nog afgesproken met Martin, Caroline en Hanna op Blauwbaai om 17:00 uur. Terwijl we daar zaten, was er nog een fantastische zonsondergang, wat gaat dit snel, even filmen...... We begonnen met een borrel aan de bar maar dat eindigde al snel in een diner en uiteindelijk namen we om 22:00 uuur afscheid van Martin en Caroline, erg gezellig en eigenlijk te kort want we hebben elkaar veel te veel te vertellen. Mats bleef nog lekker zitten in het restaurant, hij was na het dessert in slaap gevallen..... Uiteindelijk liep er nog een stel het restaurant uit en dit vond hij wel interessant genoeg om op te staan en mee te lopen naar hun huis. Zij zaten in villa 29 en wij in 28 dus op dezelfde route. Eenmaal thuis gekomen, ging Mats lief slapen want het was toch wel een lange dag. Hij heeft goed in de gaten dat we morgen weer naar huis gaan; hij vindt het ook wel goed. Het avontuur was prachtig maar ook intensief. Hij kijkt ook weer uit naar zijn eendjes in de sloot, onze katten, zijn broer Yannick, eigenlijk de hele gewone dingen die ook wel weer heel belangrijk zijn voor hem. Op naar morgen; dit wordt een lange dag want we gaan pas om 22:15 uur jullie tijd de lucht in maar we hebben wel een nachtvlucht dus wie weet kunnen we allemaal heerlijk even onze ogen sluiten om alvast te bedenken hoe het in Nederland zal zijn. Tot morgen, liefs van ons xxx

• 20 November 2012 - 08:28

Helma:

Hallo lieverds,

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en voor Mats iets afgesloten. Hier kunnen jullie op door gaan. We hopen dat jullie een voorspoedige reis zullen hebben en alles nog eens mogen beleven aan de binnen kant van jullie ogen, zodat jullie morgenochtend vroeg een beetje uitgerust zijn. Nog een paar gezeliige uurtjes en tot morgen.
    Ook weer heerlijk om jullie in onze armen te sluiten.

Tot morgen.

Liefs Helma xxx

• 20 November 2012 - 15:03

Petra:

hallo Mats, Lianne en Mark,
    wat ontzettend leuk om jullie belevenis op het eiland te volgen!
    bedankt voor je reisverslag en nu weer aan de slag in NL.
    groet van Erick, Petra, Bram en Thijs

• 20 November 2012 - 17:49

Maria:

Lieve Lianne , Marc en Mats,

Niet te geloven dat jullie alweer naar huis komen. We hebben zo meegeleefd met jullie avonturen. Wat een rollercoaster aan emoties....Wat is er ontzettend veel gebeurd met Mats. Soms zie ik foto's voorbij komen die me raken. Zo herkenbaar Mats in optima forma. Nonchalant leunend over de stoel van de piloot. Goed gevuld in z'n wetsuit, een kus voor Chabi. Samen met Martin in z'n golfkarretje. Zwaaiend naar de Sint met zijn pietenmuts met veer. Zo ontroerend. Het is net of we erbij waren, terug op Blauwbaai. Jammer dat het voorbij is maar we kunnen niet wachten om jullie te zien en alle verhalen te horen. Goede reis naar huis.
    Heel veel lieve groeten van Maria, Tom, Sofie en Luuk