LAATSTE VOORBEREIDINGEN - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Mats Graas - WaarBenJij.nu LAATSTE VOORBEREIDINGEN - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Mats Graas - WaarBenJij.nu

LAATSTE VOORBEREIDINGEN

Blijf op de hoogte en volg Mats

31 Oktober 2012 | Nederland, Hillegom

Lieve allemaal,

Zo het is woensdagavond, wijntje is ingeschonken en volgens mij is alles redelijk klaar voor onze tweede reis naar Curacao. Matsl ligt al een tijdje lekker te slapen. Hij houdt zich voornamelijk bezig met hoeveel dagen er nog over zijn voordat hij in het vliegtuig gaat. Dit is nog de blauwe dag, donderdag en nog de oranje dag, vrijdag. Hierna gaat het allemaal gebeuren... Wij beleven deze dagen iets anders; donderdag allebei nog werken en vrijdag koffers pakken. Yannick beleeft het dit keer ook heel anders daar hij niet mee gaat wat wij heel jammer vinden. Het lukte niet om bijzonder verlof te krijgen voor 2,5 week. Hij is net begonnen met een nieuwe studie en dan is 2,5 week afwezigheid te lang. Maar gelukkig heeft hij het in 2009 al meegemaakt dus hij weet wat er gaat gebeuren maar het zonnetje mist hij nu al!
Slaap lekker voor nu, tot later..
Liefs x

• 11 November 2012 - 14:24

Manja Van Den Berg:

Lieve allemaal,
    Fantastisch al jullie avonturen.
    Samen met Jan en jo nu een bakkie en lezen hoe het met jullie gaat.
    Lekker genieten dikke kus Jos en Manja en natuurlijk ook van Jan en jo