BLUE BAY DAY! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu BLUE BAY DAY! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mats Graas - WaarBenJij.nu

BLUE BAY DAY!

Blijf op de hoogte en volg Mats

12 November 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,
Zoals gisteren al gemeld, stond er vandaag echt niets op de planning en dat was maar goed ook, wat we werden allemaal toch weer wat later wakker. Mark en Mats om 09:30 uur en ik een uurtje vroeger. Mats heeft zelfs 12 uur geslapen...... Mats mocht vandaag kiezen of hij naar het strand wilde of naar het zwembad en het werd het zwembad maar hij gaf geen tijd aan. Nou dat was wel duidelijk want meneer had vandaag iets meer tijd nodig dan normaal. We gingen uiteindelijk om 13:30 uur richting het zwembad.... Daar was het al wat drukker dan normaal maar er was nog plek en Mats heeft eigenlijk geen bed nodig want hij gaat het water in om er vervolgens een paar uur later uit te komen. Zijn ringen en staafjes worden weer volop gebruikt door allerlei zwembadgangers, dit soms tot ongenoegen van Mats. Uiteindelijk waren er veel volop kinderen die hem weer opzochten, net zoals vorige week zondag. We hebben gegeten op het strand en rond 20:00 uur lag Mats heerlijk in zijn bed om alweer te genieten van zijn volgende therapiedag want maandag is het weer Chabalitha dag en hij heeft er weer zin in. Morgenavond hebben we een 'sunset' boottocht vanaf 17:30 uur en we hebben als verrassing voor Mats geregeld dat hij morgen GeeGee kan zien, zij treedt op dit moment op in een dolfijnenshow. Esther, hoofd dolfijntrainster heeft geregeld dat wij op de eerste rij mogen zitten om zo GeeGee goed te kunnen zien. Dit hebben we nog niet verteld, dit komt morgen wel, eerst maar slapen, welterusten Mats xxx

• 12 November 2012 - 20:15

Georgia:

Hé lieve mensen,

Wat een fantastische en intensieve verhalen en foto's zeg! Prachtig hoe dat gaat met Mats en zijn dolfijn.
    Nou Mats, Lianne en Mark, geniet van de mooie momenten!

Liefs
    Georgia en Kees, en natuurlijk een poot van Suus.

We blijven jullie volgen, hoor!!

• 13 November 2012 - 14:16

Lucia Van Schie :

Hallo allemaal ,wat ontzettend fijn om te lezen dat Mats het zo naar zijn zin heeft en dan hebben jullie het natuurlijk ook leuk .Geniet nog lekker van alle mooie momenten het is jullie gegund hoor. Lieve groetjes van alle van Schietjes